Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 januari 2018

winter houses

Van Dutch Doobadoo heb ik al heel lang het MDF set Winter House in huis. 
Deze winter wilde ik het voor mezelf maken maar telkens had ik het te druk om iets voor mezelf te maken.
Maar eindelijk tussen allerlei dingen door is het me nu toch gelukt!


Allereerst heb ik de zijkanten van het MDF wit gemaakt met de witte gesso.
De huisjes heb ik met designpapier "Joyous Winterdays" van Maja Design beplakt. Langs de zijkanten hier en daar een likje witte gesso.
De sneeuwpop is uit het designpapier geknipt. 
Op de daken, schoorsteen, deurposten en bij de sneeuwpop ligt sneeuw die gemaakt is van foamball clay.
Een paar besneeuwde dennenbomen neergezet met wat sneeuwballen.
Op de gevel van het lage huisje zit een kerstster met blad, takjes en elzenpropjes. Op het hogere huis hulsttakken met kerstklokken.


Voor wat extra sfeer heb ik een lichtjessnoer erom heen gewikkeld.
's Avonds geeft het een gezellig licht!
Martine is er ook weg van. 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken, komt u direct bij het betreffende product:

Dutch Doobadoo - MDF Winter House  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Snowball Fight  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Frost  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Sparkle  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Mr Snowman  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Chilly  Scrappapier Maja Design - Joyous Winterday - Blizzard  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  DecoArt - Snow Tex - 4oz  CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter  Sneeuwbolletjes  Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s  Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs  Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix  Marianne Design - Diamond Gems - zelfklevend

1 opmerking: