Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 14 december 2017

create art

Vandaag wil ik jullie een Mixed Media project laten zien. Ik heb deze denk ik al wel een half jaar in de kamer staan, helemaal in het zwart, voorzien van alle embellishments... maar ik durfde hem gewoon niet op kleur te brengen, bang dat ik hem zou verprutsen. Herkennen jullie dit ook??

Afgelopen zondag was Cindy Wille LIVE in onze Facebookgroep en toen had ik dit ook aangegeven en toen merkte ik dat er meer mensen tegen dit "probleem" aanlopen. Daarom heb ik een Challenge gestart in onze Facebookgroep dat iedereen t/m aanstaande zondag een Mixed Media project kan plaatsen in de groep. 

Uiteraard kan ik dan zelf ook niet uitblijven...en ben toch maar aan de slag gegaan. Met dit als resultaat:


Uiteindelijk ben ik toch wel tevreden over het eindresultaat :) Ik heb dit Mixed Media project op kleur gebracht met de volgende materialen:

Lindy's Stampgang Starburst Spray:
* Magnolia Magenta Gold
* Witch's Potions Purple
* Time Travel Teal

Prima Marketing Art Alchemy wax:
* Opal Magic - Blue Velvet
* Opal Magic - Mystic Turquoise
* Opal Magic - Turquoise Satin
* Metallic - Aged Brass

Voor de parels heb ik de Nuvo Crystal Drops - Violet Galaxy gebruikt.


Eerst nog even terug naar de basis. Ik ben begonnen met een leeg flesje te beplakken met wat wondgaas en daar overheen heb ik wat simpele elastiekjes gedaan. Deze geven ook een erg leuk effect. De mooie band bovenlangs is gemaakt van klei.

Verder heb ik nog wat softboard Art bubbels van Dutch Doobadoo gebruikt, deze kan je heel leuk in stukjes scheuren en ook makkelijk bol opplakken.

Ook wat knopen en metalen embellishments kan je allemaal prima gebruiken op dit project.


Ook onderlangs heb ik nog een groot ornament geplakt, ook dit is van klei gemaakt. Hiervoor heb ik de klei molds van Finnabair / Prima Marketing gebruikt.


Ook nog een leeg bierdopje, een metalen vlinder en een parelbrad zijn verwerkt op deze fles. Ik heb alle onderdelen opgeplakt met de 3D gloss van Prima Marketing.

Ook heb ik tussen de verschillende metalen embellishments nog wat Art Stones van Pretex verwerkt. Dit geeft echt een super leuk effect. En als finishing touch nog wat glitters.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Softboard Art - Bubbles A5 Finnabair - Art Basics - 3D Gloss Gel - 8.5oz Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax .68 Fluid Ounce - Aged Brass Finnabair Art Alchemy - Opal Magic Wax .68 Fluid Ounce - Turquoise Satin Finnabair Art Alchemy - Opal Magic Wax .68 Fluid Ounce - Blue VelvetFinnabair - Art Alchemy Antique Brilliance Wax - Mystic Turquoise Nuvo - Crystal Drops - Violet Galaxy Creative Paper Clay - 4oz. (113 gram) Prima Marketing - Vintage Art Decor Moulds - Baroque 3 Powertex - 3D Balls - Small Powertex - 3D Balls - Medium Schudmateriaal - Decoratie Glitterset Assorti - Fairy Tale Ranger - Glossy Accents - mini Tim Holtz - Idea-Ology - Chipboard Quote Chips (58/Pkg) Lindys Stamp Gang - Starburst - Magnolia Magenta Gold Lindys Stamp Gang - Starburst - Witch`s Potion Purple Lindys Stamp Gang - Starburst - Time Travel Teal


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig geworden! Groetjes Betha