Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 november 2017

Christmas

Hallo,

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen bij Hobbyvision. Dit is ook meteen de laatste blogpost van mij bij hobbyvision. Ik heb besloten (voorlopig) te stoppen als dt lid bij hobbyvision, Ik kan op dit moment mijn werkzaamheden als dt lid van hobbyvision niet combineren.  Dus vandaar dat ik de keus heb gemaakt om (voorlopig) te stoppen. Maar jullie blijven mij tegen komen hoor! 
Ik heb deze kaart gemaakt met de winter feeling lijn van studio light.


De basis van de kaart  is een basisstansmal uit de woodland serie van studio light. Deze kun je oip veel verschillende manieren gebruiken. In de winterfeeling lijn zitten erg veel mooie afbeeldingen. En alles is prachtig onderling te combineren. Ook het designpapier matcht prima. Aan de linkerkant zien jullie de ster uit de winterfeelinglijn. 

Op deze kaart ik de heart die essential gebruikt van tonic. Het is op dit moment helemaal hot. Je hebt ze in allerlei vormen en zijn erg makkelijk te gebruiken. Het geeft net dat iets extra's op de kaart. Het schudmateriaal had ik al in huis, maar hobbyvision heeft erg veel schudmateriaal in hun (web)winkel

Ik heb een combinatie gebruikt van de blaadjesstencils uit de romantic botanic lijn met een easy uitdrukvel uit de winter feeling lijn. De eyelets heb ik aangebracht met  de crop a dile machine. 

De produkten die ik heb gebruikt zijn:

We R Memory Keepers - Crop A Dile - Pink Punch kitTonic Studios Die - Star shaker set - refillsStudio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF250  Studio Light - Winter Feelings - Basisvel A4 BASISWF249Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF593 Studio Light - Winter Feelings - Stansvel A4 EASYWF599 
Studio Light - Winter Feelings - Stansmal STENCILWF60  Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB57  Schudmateriaal - Decoratie Glitterset Assorti - Carribean  Studio Light - Woodland Winter - Stansmal STENCILWW51

Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vonden en tot ziens!

Liefs,
Karen





2 opmerkingen:

Ela zei

Prachtige kaart! Mooi in deze kleuren en materialen. Jammer dat je stopt maar heel begrijpelijk. Het kost toch tijd. We komen elkaar vast nog tegen. Groetjes Ela

Caroline zei

Erg mooi kaartje.
En leuk die eyelets, lijken net 2 oogjes die je aankijken hihi.
Groetjes Caroline