Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 september 2017

Cadeau envelopje Maja Design

Een tijdje terug heb ik een LIVE uitzending gegeven met de Basic Tools van Joy! Crafts. 1 van de tools die ik heb laten zien is het Ril en Vouwbord waarmee je ontzettend leuke enveloppen en cadeaudoosjes kunt maken.

Ik heb een envelop van 13 x 13 cm gemaakt en deze met het papier uit de Summertime collectie van Maja Design gebruikt. Om de envelop te maken heb je dan designpapier nodig van 20,5 x 20,5 cm. Dit staat overigens allemaal duidelijk vermeld achterop het Ril en Vouwbord.



Wat is dit toch weer een prachtige lijn hè? Helaas hebben wij van dit papier niet zo heel veel meer in de winkel, maar ik kwam het bij het uitzoeken tegen en kon het niet laten er wat mee te maken.

Ik heb de envelop verder gedecoreerd met allerlei stansmallen van Noor! Design, wat metalen hoekjes en een leuk schudgedeelte.



In het LIVE filmpje laat ik onder andere ook zien hoe je het schudgedeelte kunt maken van deze mooie mal van Noor! Design en hoe je van de tekst Happy Birthday een sticker kunt maken. Hiervoor gebruik ik het speciale dubbelzijdige tape van Joy! Crafts.

Onder de bloem heb ik nog een prachtig blaadje gebruikt, deze is gemaakt met de Floral Flourishes tak van Noor! Design.

De producten die ik allemaal heb gebruikt zal ik onder dit bericht nog even laten zien en doorlinken naar de winkel.


Wil je het filmpje zien? Dan kan je deze hieronder bekijken:




Ik hoop dat dit soort LIVE uitzendingen voor jullie ook inspirerend werkt. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en de reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:


Joy! Crafts - Envelop maker - Vouwbord + hoekpons Joy! Crafts - Screw Hole puncher Joy! Crafts - Paper Distresser Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator Joy! Crafts Paper Blossoms Lijm Joy! Crafts - Dubbelzijdig tape rol - 65 mm x 15 mtr Joy! Crafts - Foam tape 2mm  Joy! Crafts - Transparante sheets A4 (mica) Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Scrappapier Maja Design - Summertime - Playing at the Beach Noor! Design - Blauwe mal - Frames Happy Birthday (5) Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 5 Hobby Crafting Fun - Glitter Set - Blue Assorted Hobby Crafting Fun - Glitter Set - White Assorted Sequins / Pailletten - Transparant - AB White cup 6mm


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk en de filmpjes zijn inderdaad zeer inspirerend! Groetjes Betha