Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 8 juni 2017

Make a Splash

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een maritiem kaartje gemaakt. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146 gebruikt. Ik vind dit echt een supermooi basis model die je echt overal voor kunt gebruiken.



Ik ben begonnen door de grootste maat over te nemen uit kraftpapier. Daarna een maatje kleiner uit crèmekleurig cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Noor! Design Under the Sea (6011/0514) .

Voordat ik alles op elkaar plakte, heb ik aan beide zijdes de Noor! randmal Schelpenrand 6002/0662 geplakt. Na het embossen heb ik deze in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes blauw gemaakt.

In het midden heb ik een blauwe vierkante mal van Noor! Design  geplakt en rechtsboven achter de mal nog een blauwe Noor! Design mal.

Rechtsboven vond ik de plek nog een beetje kaal en heb hierop wolkjes geplakt. Die komen uit de nieuwe Dutch Doobadoo paper Art Airballoon/clouds 472.948.048. Ik heb die eerst nog een beetje blauw gekleurd en daarna met 3d foam plakkers opgeplakt.

Het plaatje heb ik op ribbelkarton geplakt en daarna verder de kaart opgepimpt met mallen uit de SeaShore (Stempelset 6410/0360, Zeemeeuw 6002/0661) en Under the Sea (inktvis 6002/0497, hek 6002/0653, koraal 6002/0654) collectie. Nog een tekststempeltje erbij en klaar is de kaart.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag!

Tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frame  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Airballoons / Clouds    Noor! Design - Paperpad A4 - Under the Sea    Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw   Noor! Design - Seashore - Schelpenrand  Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout


Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Noor! Design - Under the Sea - Inktvis, schildpad, haai  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel


1 opmerking:

Joke zei

Dit is echt schitterend. De dolfijn spat bijna van je kaart af. Super hoor, dit is heel mooi gedaan.
Groetjes Joke