Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 14 mei 2017

Spring is in the air

Vandaag wil ik jullie mijn allereerste echte kaart weer laten zien. Deze kaart heeft heel wat voeten in aarde gekost, maar het is gelukt!

Ik heb deze echt in etappes gemaakt, eerst een keer de mal overtrekken en uitknippen, designpapier knippen. Daarna de mal van het theezakje nog maken. En voor de decoratie had ik uiteraard hulp nodig. Ik had van Astrid Broer nog de prachtige uitgestansde mal liggen, van Tineke van der Linden nog de takjes...en mama is een aantal keer naar boven gelopen om bloemetjes, lintjes, taartrandje etc op te halen... maar het is gelukt :)


De basis van de kaart is gemaakt met de Shape Art mal Square 2 van Dutch Doobadoo, dit is weer een mooi basismodel. Deze heb ik nagetekend op Kraft cardstock en daarna netjes uitgeknipt. De randen zijn bewerkt met een Paper Distresser. Daarna heb ik het designpapier ook nagetekend en uitgeknipt. Ik heb hiervoor het paperpad uit de Celebrate Spring lijn van Studio Light gebruikt. Vind dit echt een super gave lijn!


Op deze kaart heb ik ook de gave Teabag holder mal van Dutch Doobadoo gebruikt, wat is dit weer een leuk model. Ik heb er uiteraard een theezakje in gestopt!  Wat zou jij doen als je terug kon gaan in de tijd? Ik denk dat ik dan 17 december overnieuw zou doen...dan zou ik niet naar de Wintermarkt gaan, wie weet was mij dan wel die ongelukkige val met alle gevolgen van dien bespaard gebleven?? ;-)

Op het theezakje heb ik wat enamel dots geplakt. Deze dots heb ik gemaakt met de Nuvo Drops Apple Green. Ik heb de dots eerst op een transparante sheet gemaakt, gewoon een hele serie... en die heb ik met een dotje lijm opgeplakt. Het voordeel van eerst wat maken op een transparante sheet is dat je kan kijken of je 3 druppels kan krijgen in ongeveer dezelfde grootte!

Achter de Teabag holder heb ik nog de gave ronde mal 6002/0699 van Noor! Design verwerkt.
De mooie vlinder komt uit een stansvel van Studio Light uit de Celebrate Spring lijn.


Uiteraard kan een organzalint met een bloementoef niet ontbreken. Achter de bloementoef heb ik nog wat roze parelsnoer gebruikt. Het witte draad wat ik heb gebruikt is tandenflossdraad. Jammer genoeg is het echte witte icrappersfloss niet meer leverbaar. De prachtige takjes zijn gemaakt met een Craftable Vines CR1396 van Marianne Design.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Ik hoop binnenkort weer met wat nieuws te komen! 
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag! Bedankt voor jullie bezoekje. Xx



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op onderstaande producten klikt kom je op de juiste plek in de webwinkel:


Studio Light - Celebrate Spring - Paperpad PPCS51 Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS564Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square 2Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Teabag holder Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk Marianne Design - Craftable - VinesNuvo - Crystal Drops - Apple GreenKraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Paper Distresser - Tim Holtz Flower Sterms - White WOC Flowers - Pastel Mist Mullberry Paper Roses - 15mm Rayher - Organzalint wit - 25mm Parelsnoer - assortie 5 meter - light pink 

3 opmerkingen:

Margreet zei

wat super mooi.
Groetjes Margreet

Bea zei

Supermooi Jenine, toppie dat het je gelukt is, superlief van je moedertje....

groetjes Bea.

emsiescreaties zei

Wat een beauty, en inderdaad de celebrate spring lijn is geweldig mooi!