Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 6 april 2017

At The Farm

Hallo allemaal,

We  hebben er van Noor!Design weer een leuk thema bij,

"At the Farm" is de naam. Leuke stansjes en stempels die allemaal met het 
boeren leven te maken hebben. Ik heb er voor jullie deze pop-up van gemaakt



De basis is van Kraft karton.
Hiervan heb ik een doosje gemaakt waarvan de onderkant open is.
De flappen aan de bovenkant laat je dan los hangen. De achterste flap heb ik geen vouw gegeven maar voorzien van de blauwe sierlijke ovaal 6002/0459
Binnenin het doosje heb ik twee extra delen ingeplakt waar dan ook weer stansjes op
geplakt kunnen worden.



Hier zie je dat er een hekje op staat met een vogelverschrikker.
De vogelverschrikker 6002/0798 heb ik aangekleed met jutte.





Dan is er nog de trekker met kar 6002/096, de melkflessen en aan de voorkant
van het doosje een leuk plaatje met de stansjes van de haan en de kip.
Dat zijn Vintage flourishes 6003/0077



Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm  Noor! Design - At the farm - Tractor, kar & hek Noor! Design - At the farm - Vogelverschrikker Noor! Design - At the farm - Melkbus, flessen & krat Noor! Design - Vintage Flourishes - Kip & Haan  Noor! Design - Paperpad A4 - Life is a Journey 




Geen opmerkingen: