Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 19 december 2016

Lantaarntjes ...

Laatst had ik een lantaarntje als voorbeeld gemaakt voor een challenge.
Voor de verkoping maakte ik er nog een aantal die gretig aftrek vonden
Het staat zo gezellig wanneer het brandt!


De lantaarn maakte ik met de Box art Lantaarn van Dutch Doobadoo.
De driehoekjes bovenop de lantaarn en de poinsettia zijn gemaakt met het designpapier uit paper bloc "Country Christmas" van Els Weezenbeek.


Langs de bovenranden heb ik ijspegels gehangen. Achter de raampjes mica gedaan.
De poinsettia versierd met blaadjes, takjes en elzenpropjes. Een plakprel in het midden geplakt. De blaadjes en takjes heb ik wat snowtex gegeven.




De driehoekjes boven de lantaarntjes zijn niet makkelijk te zien op de foto.
Op het witte lantaarntje met witte bloem heb ik designpaper "Nordic Winter" van Marianne Design gebruikt. Op het kraft lantaarntje met witte bloem designpapier "Home for the Holidays" van Maja Design en op het kraft lantaarntje met roze bloem "I wish" van Maja Design. 


Met een elektrisch lichtje erin geeft het een leuke sfeer.

Een gezellige dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Lantaarn    Maja Design - I Wish Santa got my letter    Marianne Design - Paperpad A5 - Nordic Winter (met glitters)    Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s    Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs    Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix    Marianne Design - Craftable - Wreath    Marianne Design - Adhesive Gems - Metal    Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm

Geen opmerkingen: