Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 oktober 2016

Super mama!

Het is alweer een tijdje geleden, maar Tineke had een schitterende moederdagkado gemaakt.
Deze willen wij toch nog even aan jullie laten zien :)

--------------------------------------------

Sommige dingen worden traditie.... Zoals een moederdagkado wat Martine aan haar mama kan geven.
Eigenlijk had ik er helemaal geen tijd voor want was druk bezig met opdrachten, in huis klussen en ook tussendoor nog van het mooie weer genieten.
Maar tussen alle bedrijven door heb ik er telkens even aan gewerkt en eindelijk was het zaterdagavond toch nog af. Volgend jaar laat ik het aan de juf van de basisschool over ;-)


Ik had al even het MDF fotolijstje van Dutch Doobadoo in huis en hiervoor gekocht. Alleen, ik had nog geen leuke foto van Martine en er dus ook nog geen papier voor uitgezocht.
Op Hemelvaartsdag zijn we naar de pier in Hoek van Holland geweest en daar maakte ik deze mooie foto die ik er heel geschikt voor vond. Over het papier hoefde ik niet meer na te denken want de serie "Summer Crush" van Maja Design is er geknipt voor.


De foto op de basis cirkel (CR1331) geplakt. Omdat de foto aan zee is gemaakt, passen de nautische mallen er leuk bij. Aan de rechterkant de vuurtoren (LR0231), stuurrad (LR0417) en zeemeeuw (CR1279) met wat schelpjes en koraalmos (Memorybox).
Links staat een meerpaal met zeemeeuw (CR1279) en anker (LR0232) en de schatkaart (LR0419). Ook een visnet hoort erbij.
Van blauw touw heb ik een koord gedraaid en deze om het plateau gemaakt.


Op de schatkaart heb ik een tekst (PL1506) gestempeld. 
In het midden wat schelpjes met koraalmos en tillandsia. 
Aan de binnenkant van een schelp heb ik: "xxx Martine" geschreven.


Het kadootje in folie gepakt en Martine wilde op haar eigen stoeltje zitten voor de foto. 
Hier wijst ze naar de schatkaart en vraagt: "Oma, wat staat hier?" 
Helemaal leuk vond ze het woord: "Super Mama".

"Wat zal mama verrast zijn, Oma!" (Zo eigenwijs kwam het eruit...)
En ja, dat was ze zeker.

Een fijne dag allemaal!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - MDF Art - Fotolijst  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Flirty  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Butterflies  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Met her at the dance  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - He picks her up  Craftable - Tiny`s Ocean set  MD Craftables - Basic Round  Creatable MD - Anker  Marianne Design - Creatable - Porthole  Marianne Design - Creatable - Scroll  Vivant - Koord Katoen fijn - wit  Vivant - Koord Katoen fijn - lichtblauw  Decorative Fishnet - Neutral  Viva Decor - Inka Gold - Silber 902  

2 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtig kunstwerkje.
Goed gedaan, en de kleine meid kijkt zo trots.
Super Oma.
Groetjes Crealientje.

Cobie zei

Mooi gemaakt Tineke. Wat een schattige kleindochter!
Groetjes Cobie