Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 oktober 2016

Pensioen

Een paar weken terug werd ik benaderd door een bloglezeres of ik soms wat voor haar wilde maken. Ze is juf op een basisschool en 2 collega's gaan de school verlaten. 
Om hen een aandenken mee te geven, werd er van het hele team een A-4 voor beide juffen gevraagd. Of ik mooie grote kaarten kon/wilde maken. 

Natuurlijk wilde ik dat wel en ging aan de slag. Vandaag laat ik de 1e zien voor een juf die met pensioen gaat. Ze houdt van tuinieren en zachte tinten.


De kaart maakte ik met Shape art Frames 4 van Dutch Doobadoo.
Een afbeelding van een tuin met buxussen in potten. De kaplaarzen, gieter en tuingereedschap liggen al klaar om de tuin op te knappen.
Een tak met bloeiende bloemetjes en vogeltjes.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1346 Garden tools
Craftables: CR1303 Topiaryset, CR1332 Basic - square
Creatables: LR0204 Grass (vogeltje), LR0205 Fence, LR0257 Branch and flower 2, LR0260 Wheelbarrow and can (gieter), LR0316 Boots buxus, LR0360 Tiny's grass
Design folder: DF3414 Leaves
Knipvel: MB0158 Mattie's Mooiste - swans
Paper bloc: PK9132 La Provence
Clear stamp: PL1519 Project NL - Heren (ouder)

Een gezellige dag!




De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames 4  Marianne Design - Paperpad - La Provence   Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - swans  MD Craftables - Basic Square  MD creatables Grass LR0204  MD Creatables Fence LR0205  Marianne Design - Creatable - Boots buxus  Marianne Design - Creatable Tiny`s Grass  Marianne Design - Design Folder - Extra leaves  

1 opmerking:

Kim's CreaLife zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, alles zo mooi op elkaar afgestemd.

Liefs Kim