Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 oktober 2016

MD Kerstwensen

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog. Deze keer een eenvoudige kaart om te laten zien dat het niet altijd alleen maar druk en vol hoeft.

Voor de achtergrond heb ik de nieuwe Designfolder van Marianne Design gebruikt. Prachtig toch die geƫmboste ijskristallen?


Ik heb hiervoor wit kaartkarton genomen. Daarachter wat designpapier geplakt, dit komt uit het paperpad Eline's Silver Stars. Als je goed kijkt zie je dat de sterren op het designpapier ook van zilver folie zijn.


In het midden heb ik een prachtige Poinsettia uitgestansd, hiervoor heb ik de Creatable LR0443 gebruikt. Bij deze Poinsettia worden de nerfjes ook zo mooi ingekerfd. In het midden nog een klein strik van wit scrapperfloss en daar heb ik nog weer 2 kleine belletjes aangehangen.

Achter de Poinsettia zitten 2 grote takken, gemaakt met de Craftable Tiny's Pine tree branch CR1378. 

De tekst Kerstwensen komt van het nieuwe stempelset van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met de Archival Coffee.

Op de middelste strook designpapier heb ik 3 Enamel Dots geplakt.


Om de kaart te laten staan heb ik deze op de volgende afmeting gerild:
Je snijd een basiskaart van 14 x 28 cm en rilt deze op 14 - 16,5 - 19 cm en plak de achterkant dan vast.

Ik hoop dat ik jullie ook met deze eenvoudige kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Marianne Design - Craftables - Tiny`s Pine Tree Branch Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Clearstamp - Kerst, winter en nieuwjaarswensen Scrappersfloss Karen Foster - Bone Sneeuwbolletjes Marianne Design - Pretty Papers Bloc - Eline`s Silver Star Marianne Design - Enamel dots - Baby Blue Marianne Design - Design folder - Sparkles Belletjes met kruisopening - 8 mm - Rood/Wit

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Super mooi!
heel elegante kerstkaart!
Nancy

Kim's CreaLife zei

Heel Mooi deze kerstkaart. erg stijlvol en die bloem blijft prachtig!

Liefs Kim