Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 oktober 2016

Geniet van de kleine dingen

De vakantie is om, die 2 weken zijn voorbij gevlogen. Andere jaren hadden we 3 weken maar omdat we toch niet weg konden, hebben we het bij 2 weken gelaten. Misschien dat we over een paar weken nog een weekje pakken....
Ik ben in deze weken wel creatief geweest maar papier heb ik niet aangeraakt. In een ander bericht laat ik het wel zien.
Na de vakantie heb ik maar een maritiem kaartje gemaakt omdat het weer is omgeslagen in een regendag...


Met de Window card art van Dutch Doobadoo maakte ik een maritiem kaartje. Al lijkt het nu niet echt zomer....het is het wel ;-)
In de opening heb ik een afbeelding van Pinterest geplakt met ervoor golven.
Op de voorkant staan strandstoelen, een meerpaal met anker en wat koraalmos. In de hoek een stuk visnet en kokmeeuwen.
Bovenaan een tekst gestempeld.
Het design papier komt uit paperpad "Seashore" van Joy! Crafts.

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1276 Tiny's Folding dies - wave, CR1279 Tiny's ocean set
Creatables: LR0232 Anker, LR0424 Bear chair
Clear stamp: EC0163 Eline's mindfulness - geluk

Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window  Craftable - Tiny`s Ocean set  Creatable MD - Anker  Marianne Design - Creatable Bear Chair  Marianne Design - Clearstamp Eline`s Mindfulness Geluk  Decorative Fishnet - Neutral  Vivant - Koord Katoen fijn - wit

Geen opmerkingen: