Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 augustus 2016

Winter

Wat een weertje is het nu hè? Voor velen vast te warm maar ik klaag niet.
We hebben lang genoeg gewacht op mooier weer en nu is het dan zo. Gelukkig kan ik er goed tegen maar een paar graadjes minder mag best wel...
Om wat afkoeling te krijgen heb ik gistermiddag in de schaduw deze winterkaart gemaakt terwijl Martine heerlijk in de waterschelp zat te spelen. Maar afkoeling kreeg ik van die sneeuw niet echt ;-)


Het modelletje van deze kaart is een patroontje van de groep Be Challenged op Facebook.
Het design papier komt uit paper bloc Nordic Winter.
Aan weerszijden een spar, bovenaan hangen de ijspegels en een tak. Naast de spar staat een ton en een bezem.
Een roedel herten staan achter het hek in het gras. 
Verder nog wat sneeuwvlokken.
De randen van het kraft heb ik bewerkt met crackle paint en verder hier en daar wat snowtex toegevoegd.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1288 Tiny's winter village, CR1289 Tiny's deer, CR1335 Punch die- snowflakes, CR1355 Grass, CR1374 Box card (takje)
Creatables: LR0378 Spar, LR0392 Snowy Icicles, LR0433 Broom, LR0434 Barrel
Paper bloc: PK9128 Nordic Winter
CA3104 Snow paper 

Het wordt weer een warme dag vandaag. Probeer het rustig aan te doen en drink voldoende.
Een gezellige dag allemaal!
Ik ga straks het badje weer vullen want vanmiddag komt mijn kleindochter weer.


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Marianne Design - Paperpad A5 - Nordic Winter (met glitters)     MD - Snow Paper A5    Marianne Design - Craftable - Tiny`s Winter Village    MD Craftables - Punch Die - Snowflakes    Craftable Marianne Design - Grass    Marianne Design - Craftable - Box card    MD Creatables - Spar    Marianne Design - Creatable - Snowy Icicles    Marianne Design - Creatables - Broom    Marianne Design - Creatables - Barrel    Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White    DecoArt - Snow Tex - 4oz   DecoArt Media - Crackle Paint White

Geen opmerkingen: