Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 14 augustus 2016

Een nieuw nestje !!!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vanaf de camping kom ik even gezellig bij jullie langs :)
Eindelijk is het zonnetje erbij ... werd ook wel eens tijd na al die regen.


Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo.

Jenine is onlangs verhuisd naar een eigen plekje en ja ... daar hoort ook een kaart bij.

Met al die regen zijn we 2 dagen naar huis geweest, want we zitten ook nog met 2 puppies :)
Voor mij een mooie gelegenheid om snel even een kaart voor Jenine te maken.

Het papier is van Pion Design "Shoreline Treasures"
Ook het plaatje en de vlinders horen bij deze papierlijn.

Aan de rechterkant heb ik de bingo stempels van Noor! Design gedaan.
Hieronder een wit papieren kleedje en een stukje ribbelkarton.
Rechtsonder nog een paar plakparels.
Aan de bovenkant heb ik nog een postcard stempel van Noor! Design gedaan en de stipjes zijn gemaakt met een stempeltje van Crealies.

Op het binnenste huisje heb ik niet zoveel gedaan, alleen een banner gemaakt met een tekst stempel van Noor! Design.
Ook hier met een clearstempel van Crealies een paar accenten aangebracht.
Aan de bovenkant een strik en een bloemetje :)

Aan de linkerkant heb ik een ovale stans van Noor! Design gebruikt. Het plaatje heb ik passend gemaakt en erop geplakt.
Ook hier heb ik met een postcard stempel van Noor! Design gestempeld en een paar stipjes met het stempeltje van Crealies.
De tekststempel is eveneens van Noor! Design.
Aan de onderkant van het plaatje heb ik een laserart vogelhuisje van Dutch Doobadoo gedaan, hierop nog een stukje filmrol van Tim Holtz, wat natuurlijk materiaal en een paar bloemetjes.

Natuurlijk heb ik her en der weer wat Gesso aangebracht ;)

Zo ... dat was het weer voor vandaag.

Ik ga nu snel met een bakkie koffie naar buiten, daar waar de vogeltjes fluiten hahaha .....

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Houses   Scrappapier PION Design - Shoreline Treasures - Dragonfly   Joy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps   Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Postcard stamps   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic   Joy Crafts! - Cutting & Embossing stencil - Ovaal   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5    Noor! Design - Clearstamps Teksten Brandgevaar   Noor! Design - Clear stamps - Banner text   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Tim Holtz - Filmstrip ribbon


3 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Astrid! Mooie kleuren en prachtige details.
Groetjes Cobie

GerJanne zei

Supermooie kaart voor Jenine.
Zal vast een ereplaatsje krijgen.
GerJanne

Joke zei

Wat een schitterend geheel. Heel erg mooi zoals je alle verschillende materialen gebruikt hebt.
Groetjes Joke