Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 juli 2016

Live with Passion !!

Goedemorgen allemaal !!!

Soms kom je op internet leuke kaarten tegen met verschillende technieken.
Dat wil ik dan natuurlijk ook even proberen, lukt niet altijd hoor .... er komt ook heel veel in de prullenbak hahaha :)


Deze kaart heb ik geheel met PanPastels ingekleurd.

Ik heb hierbij verschillende stempels gebruikt.

De brug aan de linkerkant is van Little Darlings Rubber Stamps. 

De swirl rechts boven en links onder, evenals de tekststempel, zijn van Noor! Design.

Ik heb al deze stempels beïnkt met Versamark en daarna ben ik er met PanPastels overheen gegaan.
Na het stempelen en het insmeren met PanPastels, breng je eerst een Fixatie laag aan.
Dit doe je na elke stempel en kleuren !!!
Zo blijft al het inkt/poeder mooi zitten.

Het is moeilijk te zien, maar met een mask stencil van Dutch Doobadoo heb ik nog wat lichte nuances aangebracht met een hele lichte PanPastel kleur (zilver), deze heeft een glimmertje.

Verder valt er niet zoveel te vertellen over deze kaart ;)

Ik hoop dat ik jullie ook met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Ik ga weer op zoek naar een volgende uitdaging ;)



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PanPastels - Metallic KIT - 6 col + tools   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles   Noor! Design - Clear stamp - Background Flourishes   Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Old Letter   Noor! Design - Clearstamp - There are no little Dreams  Fixative Spray - 400 ml   


Geen opmerkingen: