Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 juli 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

We hebben dat allemaal wel eens denk ik. Dan wil je geld of een cadeaukaart geven en je wilt dit op een originele en persoonlijke manier geven. Niet in een gewone envelop Dan is dit superleuke Dutch Doobadoo Envelop Art Fold Bag heel geschikt hiervoor!


Het is een klein envelopje waar precies een cadeaukaart inpast.

Ik ben begonnen door de mal over te nemen op wit cardstock. Dit uitgeknipt en daarna de rilranden gerild. Onderaan op de mal zie je in het midden een streep op de mal. Het is de bedoeling dat je deze lijn gaat snijden. Hier past dan precies het flapje van de bovenkant in en sluit deze mooi.

Daarna heb ik de binnenmaten op de mal overgenomen op designpapier en dit ook uitgeknipt. Ik heb het vrolijke designpapier van Noor! Design gebruikt. 


Zo ziet de envelop er dus gesloten uit. Hierop de leuke kersjes van Noor! Design geplakt. Je zou er zo een hap uitnemen hihi. En ook de bloemen mochten niet ontbreken. Die heb ik gemaakt met de Noor! Design mal en daaronder nog de witte Dutch Doobadoo paper Art Leaves.


Ik heb van de binnenmaat een apart kaartje erbij gemaakt. De witte mal is nog een oudere spellbinder. Daarop heb ik nog 2 vlindertjes van Noor! Design erop geplakt.

Ook de stempel is van Noor! Design.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel.

Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Fold Bag   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren   Noor! Design - Paperpad Berry Sweet - 15 x 30 cm   Noor! Design - Berry Sweet - Kers met blaadjes