Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 juni 2016

Naar de camping....

Hallo allemaal,

Nog even en dan is het alweer vakantie. Hebben jullie er al zin in? Nou, ikke wel hoor hahaha. Ik heb de caravan al ingepakt en ook ietsiepietsie gezelliger gemaakt.


De caravan heb ik overgenomen uit wit cardstock en uitgeknipt. Daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Maja Design. De randen bruin gemaakt met distress inkt en de randen bewerkt met de distresser.


Aan de rechterkant heb ik de nieuwe bloemen van Noor! Design geplakt. Zijn ze niet gaaf?? Ik heb eerst de bloem gestempeld en daarna uitgestanst. In het midden heb ik de parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearle Pen. 

De koffer heb ik ook alvast ingepakt en achter de bloem geplakt. Ik hoop wel dat ie blijft zitten tijdens de reis hihi. De koffer komt uit de leuke Dutch Doobadoo Paper Art Holiday

En ook bij de bloem het leuke filmstripje. Die is van Noor! Design.


En ook linksboven heb ik nog die gave bloemen geplakt met daar midden in de parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearle Pen. Hieronder zie je de klimop van Creative Expressions.


En ja, natuuuuurlijk moet de fiets mee naar de camping. Want we gaan toch niet alles lopend doen hè .....  hahaha. Ik hem alvast geparkeerd tegen de caravan. 


Uiteraard moet de caravan er ook een beetje gezellig uitzien. Dus heb ik een gordijntje voor de ramen geplakt. Als je ook zulke leuke gordijnen zoekt...... Ik heb hem uit de Dutch Doobadoo Paper Art vel borders gehaald. En er zijn verschillende soorten, dus keuze zat :). En je kunt hem ook nog een ander kleurtje geven!


Dan nog de bloemetjes voor het raam en ik ben klaar voor de vakantie. De bloemetjes heb ik gepoot in de leuke bloempotjes van Noor! Design uit de one of a kind set Spring. Ook de bloemetjes komen uit deze set.


Het wiel heb ik gemaakt met een knoop. En tuurlijk gaan we ook foto's maken. Bij Noor! Design hebben ze een nieuw fototoestel, dus die ook maar gelijk mee. Nu hopen dat die ook goede foto's maakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje inspiratie heb kunnen geven met deze caravan. Dan wens ik je nog een hele fijne dag. Ik ga vast naar de camping jodelahiteeee.

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel in de webshop

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Caravan  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Borders  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Holiday  Noor! Design - One of a Kind - Spring set  Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Coctail Flowers  Noor! Design - Vintage Flourishes - Grass border  Noor! Design - Cutting stencil - Vintage Flourishes - Polaroid camera met films  

Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Walk with  me  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - She`s my Lady  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Sweet Plum

3 opmerkingen:

Joke zei

Wat fantastisch gedaan Jenine. Dit is echt superleuk gedaan. Mooi hoor hoe je al die verschillende materialen hebt verwerkt. Heel erg leuk.
groetjes Joke

Ellen zei

Super gaaaaaf!

Renate zei

Wie wil er nu niet op vakantie gaan, zonder deze vrolijke sleurhut achter de auto?
Wat heb je dit waanzinnig leuk gedaan.

-xies- Renate.