Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 10 mei 2016

3luik Love & Home

Vandaag laat ik jullie een creatie zien die ik gemaakt heb met de Shape Art mal Ticket 470.713.129 van Dutch Doobadoo. Dit is echt een super leuk model waar je heel veel op kwijt kan.
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Studio Light, de Love & Home lijn.

Deze creatie heb ik gemaakt voor Sizzix, deze is te bekijken op het blog:


De mal van Dutch Doobadoo bestaat eigenlijk uit 2 luikjes, maar deze kan je heel makkelijk verlengen tot je eigen gewenste lengte. 


 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5 Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat  




Op dit eerste luikje heb ik de Scribbles & Splats mal van Sizzix gebruikt. Op de "Splat" heb ik wat Crackle Paint White gesmeerd en daarop een vlinder geplakt. Deze vlinder komt uit een stansvel van Studio Light.


Op het 2de luikje heb ik een hartje geplakt onder de vlinder, deze komt ook uit het Scribbles & Splats set. De label heb ik gemaakt met de Tag mal van Sizzix.

 


Op het 2de luik heb ik deze prachtige vlinder verwerkt, dit is ook een stans van Sizzix. In de verpakking zitten 4 mallen. 2 grote mallen die je alleen kan embossen. Daarbij zitten 2 bijpassende vlinders die qua maat precies op de andere vlinders passen. Deze zijn heel gedetailleerd. Door alleen in het midden wat lijm te plakken en de vleugels omhoog te laten krijg je een heel mooi effect.

Over de vleugels nog een beetje gestempeld en wat aangezet met de Crackle Paint - White.


Op het laatste luikje heb ik ook weer een gestansde swirl uit de Scribbles & Splats set geplakt en een gestansde label.
De plaatjes zijn allemaal stansvellen van Studio Light.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5 Basisvel A4 - Studio Light - Love & Home BASISLH210 Basisvel A4 - Studio Light - Love & Home BASISLH209 Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH506  Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat Sizzix - Framelits Die Set - Tag Collection Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Detailed ButterfliesDecoArt Media - Crackle Paint White