Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 23 januari 2016

Drieluik met jagers

Vorige week was onze schoonzoon jarig en meestal probeer ik om wat voor de kinderen te maken.
De dagen ervoor was ik flink aan het hoesten en verkouden en was de zin in freubelen ver te zoeken.
Maar ik had in mijn hoofd om iets voor hem te maken dus moet het dan ook gebeuren ;-)
Telkens een stukje en.... afijn, het is afgekomen!


Hij heeft als hobby jagen en daar kon ik wel wat mee.
 Het MDF 3-luik van Dutch Doobadoo leende zich er prima voor. 
De luikjes overgetrokken op "Enjoying Outdoors" van Maja Design, daarna opgeleukt met verschillende stansjes en aan elkaar vastgemaakt met jute scrappers rope (JU0949).


Op het linkerluik heb ik gezet: Een berkenboom (CR1337), een boom in de winter (LR0375), vos (CR1341) in het gras (LR0360) en in de lucht een Canadese gans (CR1279) wat eigenlijk een zeemeeuw is.
Op een label zijn naam gezet met het nieuwe alfabet (COL1397). 


In het midden een foto van Gert met zijn jagersvrienden (die ik van zijn Facebookpagina heb gestolen....). 
Er huppelen wat hazen (de grote is CR1340 en kleintjes zijn van Memorybox) om hen heen in het gras (LR0360). In de jacht zijn het hazen waarop geschoten wordt en geen konijnen maar heb hier konijnen gebruikt omdat ik geen hazen mallen heb.
Hier in de lucht vliegt ook een Canadese gans (CR1277) en de tekst (PL1518) past prima bij de foto. 


Op het rechterluik een foto van de groep met een berkenboom (CR1337) en fazant (CR1341) in het gras (LR0360).
Ook hier nogmaals een Canadese gans (CR1279) en een tekst (PL1518).
Gert was er blij mee verrast en het heeft een leuk plekje in de woonkamer gekregen.

Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - MDF Art - Drieluik ornament   Maja Design - Enjoying Outdoors - Gardening   Maja Design - Enjoying Outdoors - Beautiful trees   Maja Design - Enjoying Outdoors - Garden moments   Collectable Marianne Design - Charming Alphabet   Marianne Design - Craftables - Tiny`s Trees Birch   Marianne Design - Craftables - Tiny`s Animals Squirrel & Rabbit   Marianne Design - Craftables - Tiny`s Animals Fox & Pheasant   Craftable - Tiny`s folding dies - Seagulls   Craftable - Tiny`s Ocean set   Marianne Design - Creatable Tiny`s Grass    Marianne Design - Project NL - Clearstamp mannen (jong)   

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een super gave en mooie kaart
Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi drieluik gaaf zo met de dieren .
Groetjes Doris