Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 december 2015

I'm dreaming of a white Christmas!!


Ik wil iedereen een hele fijne 2de kerstdag toewensen en ik begin hier op ons blog met een kerstkaartje met als thema White Christmas... daar dromen we toch allemaal van!

Ik heb een staande tag met bodem  gemaakt zodat ik lekker kon prutsen en vullen.

De bodem is gemaakt van een doily van Noor! Design. Ik heb een deel gevouwen en daar de tag tegen aan geplakt.
Het papier is van Pion Design- Glistning season .. prachtige wit blauwe tinten..
Heb er diverse stukjes over elkaar geplakt met her en der een mooie mal ertussen.  Bovenin heb ik hem in kraft gestanst net als de mal achter het plaatje..
Trouwens het plaatje is van Syta van Gelderen.. zij heeft een schitterende collectie prachtige vellen!!
De bomen zijn weer in het wit gemaakt net als de ijssterren. De tekst onderaan komt van Dutch Doobadoo .
Ook ben ik helemaal dol op de stempels van Marianne Design.. ze hebben enkele kerst liedjes op stempels laten zetten en dat is zo leuk!! En deze dreaming of a white christmas past natuurlijk perfect bij mijn thema.


Op de bodem wat 'sneeuw'geplakt en wat denneappels en sneeuballetjes. Het woord december is ook van Noor en heb ik in wit en kraft gestanst en toen wat schuin over elkaar heen geplakt zodat je een schaduw effect krijgt.


Natuurlijk de boel verder gepimpt met kant, lint, belletjes en touw.

Ik heb weer met plezier aan deze kaart gewerkt.Het was alweer even geleden dat ik echt een kaart gemaakt had..!

Een fijne dag allemaal!

Liefs Tiets xx

Scrappapier Pion Design - Glistening Season - Memory Notes - 2  Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek  Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil

Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen  Joy! Crafts -Cutting & Embossing stencil rond nr. 2  Noor! Design - Cutting mal - Sending Messages - Through the Year  Klokjes - 11 mm - Wit  Sneeuwbolletjes

Dutch Doobadoo - Label Art - Xmas (white)  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Grof  Klosje jute touw 25 gr. Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wow wat mooi!
Liefs Ellen

Ellen zei

Wow wat mooi!
Liefs Ellen