Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 november 2015

Beterschap

Hallo allemaal,

Wat zijn die wantjes van Doobadoo toch leuk om te gebruiken.
Je hoeft er niet eens een winterproject van te maken maar zoals ik je hier wil laten
zien kan je er ook een beterschaps want van maken :)


De basis heb ik uit Kraft gesneden waarbij ik van 1 kant de helft heb afgeknipt.
Vervolgens de want voorzien van designpapier en de halve want
dichtgeplakt tot een pocket, Dus alleen wat lijm langs de randjes.
Zo blijft er dus wat ruimte om een presentje in te stoppen.
In dit geval heb ik er wat theezakjes in gestopt omdat het een 
beterschap`s kaart is geworden.


Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Noor!Design.
Op de voorkant heb ik een plaatje geplakt van een thee kopje met theepot.
Hier pas natuurlijk heel mooi de randstans van de theepot en kopjes bij.
Ook het lepeltje en vorkje kan er prima bij.
Dit heb ik gestanst uit metallic papier.


De bovenste rand heb ik nog voorzien van een rozenlintje en hier de tekst 
"Beterschap" op geplakt die ik gestanst heb met een stansje van Noor!Design.
Natuurlijk nog wat bloemen erbij en zo kan de zieke een lekker bakkie thee gaan zetten ;)

Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Ik wens je verder nog een fijne dag en graag tot gauw,

Liefs, 

En deze producten heb ik gebruikt op de want:

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the    Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Beterschap / pleister  Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Wanten  Papicolor Metallic - Metallic A4/250grs  Noor! Design - Paper Bloc - Floral (green)

2 opmerkingen:

Cobie zei

Mooie kaart!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Wat een mooie kaart Janet, hier wordt je beter van.