Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 7 januari 2015

tasje

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik jullie dit tasje laten zien,


Het is een tasje gemaakt met de Box - Art mal van Doobadoo.
Deze heb ik op licht bruin Kraft papier getekend en uitgeknipt.
Daarna heb ik hem in elkaar geplakt en langs alle randjes wat Crackle paint geverfd.
Daarna heb ik de voor en achterkant voorzien van een design papiertje van Maja design.
Daarvan heb ik de randjes ruw gemaakt en ook hierlangs heb ik crackle paint geverfd.
Daarna heb ik de vlinder cirkel stans van Noor!Design gestanst en op het doosje geplakt.
Daar op een leuk plaatje met rozen.


Onderaan het plaatje heb ik een paar bloemen met mos geplakt.
Ook heb ik er nog wat klimop blaadjes tussen verwerkt.


Op het plaatje heb ik ook nog de banner van Noor!Design geplakt.
Daar heb ik nog "voor jou" met kleine roze plakletters op gemaakt.


En op de achterkant een hartje. Dit heb ik 1 x gestanst uit wit papier en met wat distress inkt wat roze gemaakt. Daarna heb ik hem op Kraft geplakt en iets groter uitgeknipt.
 Aan de zijkant een stukje van een klimop en een strikje
van juttetouw onderaan.
Alle randjes heb ik voorzien van crackle paint.
Dit is een verf wat na het drogen begint te barsten. Nadat ik
het bij Jenine had gezien heb ik het eigenlijk op nagenoeg al mijn
creaties gebruikt. Ik vind het een leuk extraatje geven ;)

En wat doe ik met zo`n tasje?? Nou dat ga ik vullen met een stukje lekker ruikende
zeep en dat neem ik mee naar mijn tante. Zo heb ik bij een bezoekje toch een leuk
aardigheidje bij me ;)


DecoArt Media - Crackle Paint White Dutch Doobadoo - Box Art - A4  Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing Ivy Joy! Crafts - Noor! Design - Ribbon & Bows - Bannier   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)  

Jungle mos - naturel  Paperpad Maja Design - Coffee in the Arbour   CraftEmotions - Kraft Cardstock A5 - pak - licht bruin



Geen opmerkingen: