Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 november 2014

Dream

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik je hier weer een creatie laten zien. Ik heb deze keer de MDF Bureau organizer van Pronty opgepimpt. Wat een leuk kastje is dit zeg! En ook zo leuk om op te pimpen.



Alle onderdelen zitten los in de verpakking, dus makkelijk over te nemen op het designpapier. Ik heb alleen de buitenkant voorzien van het Pion - My Precious-Daughter.htm designpapier. 

De linkerkant

De randen heb ik bruin  gemaakt met destress inkt Vintage Photo.


De rechterkant



De onderste twee laatjes kunnen ook nog open.

Ik heb diverse Noor! Design stansen en Dutch Doobadoo producten gebruikt:
Blauwe randmal 6002/0149 (op de onderste 2 laatjes)
Blauwe randmal 6002/0262 (Op het bovenste gedeelte naast het roze lint)
Vintage Flourishes blad 6003/0037
Vintage Flourishes blad 6003/0032
Vintage Flourishes blad 6003/0027

Dutch Label Art 474.007.003

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen inspireren. Heb je nog een vraag? Stel ze gerust hoor!

Liefs,



1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

het ziet er allemaal prachtig uit
Gr Karin