Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 juni 2014

Can't wait to sea you!

Wat is het under the sea thema toch geweldig met die leuke schelpjes 6002/0329  en zeepaardje! Ik wist meteen toen ik dat binnen kreeg dat ik een shadowbox kaart wilde maken.
Het papier 6011/0307 is ook uit deze serie net als de stempels.
Het meisje is een stempel van bild malarna en is ingekleurd met copics markers.

Je snijdt 2 stroken cardstock van 14 bij 20 cm en rilt  op 1, 2  19 en 20 cm  en vouwt dit om.
Uit het voorste cardstock snijd je een leuk figuurtje. Ik heb hier een shape art mal van Dutch doobadoo 470.713.100 gebruikt.

De voorkant is met de golf stans 6002/0330 gedaan in 2 kleuren cardstock. De blauw groene is van color core en heet aegean en past perfect bij het papier blokje. Ik heb wat mos gebruikt , wond gaas, en daar wat schelpjes , flesje zand en stansjes op verwerkt.  Aan de zijkant een stukje touw geplakt met een scheepsknoop erin.

Op de binnenkant van het achterste cardstock heb ik een under the sea stempel 6410/0099 gebruikt  met memento inkt teal zeal gestempeld.  Je plakt de 2 delen aan elkaar door aan beide kanten 1 strookje van 1 cm te lijmen en die aan elkaar te plakken.
De 2 zeepaardjes 6002/0328 heb ik op een zigzag trappetje geplakt en dit tussen het voorste en achters te deel vast gezet zodat je een 3 D effect krijgt.
De kleine figuurtjes zijn van rayher en passen geweldig bij dit thema.
Ik hoop dat jullie mijn uitleg een beetje snappen en wie weet zie ik eens op onze facebook groep een shadowbox voorbij komen!
Liefs Tiets xx

1 opmerking: